Beef neck tendons

Beef neck tendons

The neck tendons come from German cattle. All natural, with no preservatives or flavorings. The pieces are about 10-20 cm in length...

2,89€* (5,78 * per kg)
tax incl. plus shipping costs.
This product is no longer in stock

(3)

Beef neck tendons- natural chewing fun

The neck tendons come from German cattle. All natural, with no preservatives or flavorings.
The pieces are about 10-20 cm in length and are packaged at about 500 gr each.

- An activity for your pet
- Strengthens the teeth
- Cleans the teeth and prevents tartar

Write your review

Kerstin F
2018-12-06

Gebraten ein Genuss

Erst haben beide Hunde die Nase gerümpft bis ich auf die Idee kam, die Dinger auszubraten. Nun tropfen die beiden schon neben dem Herd.

Petra g
2016-07-26

Rinder-Nackensehnen

ein vorweg die Sehnen scheinen richtig gut zu schmecken. Ich habe einen 5 Jahre alten nicht sehr verfressenen Boxerrüde und eine fast 16 wochen alte verfressene Boxerhündin. Ich gab jedem ein Stück von den Sehnen. Beim Rüden war der Kauspaß in 2 Sekunden zu ende bei der Welpe in einer Sekunde. Ich denke die Stücke müßten viel größer sein, sodaß es nicht sofort zu schlucken geht

Heinz G
2016-06-18

gute Alternative

Eine sehr gute Alternative bzw. gut geeignet zum Herantasten an die Knochenfütterung. Mein Hund liebt diesen „Kauspaß“

Write your review

Please mind our Privacy Policy.

Additional Information
j
j
j

Our Bestsellers

You might also be interested in these products

Subscribe the newsletter and save money
Subscribe now
BARF Subscribe now
To the BARF shop for cats
Directly to eBARF
Directly to eBARF